top of page

                     klanten service

                 Verzending - levering - betaling

 

1.    Verzenden

      Vanaf 75€ GRATIS levering (België)   

  • DPD Parcelshop ophaalpunt in je buurt : 3,45€ (je pakje blijft 7 dagen liggen in het ophaalpunt - indien het pakje weer naar ons terug komt worden er extra verzendkosten aangerekend)

  • DPD levering thuis of op kantoor : 4,45€ - Wij verzenden je pakje naar het opgegeven leveradres. De leveringen gebeuren van maandag tem vrijdag.  

  • Ophalen in onze showroom in Duffel (openingsuren zie contact)

  • Voor Frankrijk, leveringskosten op aanvraag

 2.   Levering 

Zodra je pakje bij ons vertrekt wordt het de werkdag erna geleverd. 

DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot op 1 uur voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket

  • afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt,

  • laten leveren op een andere dag,

  • laten leveren op een ander adres of

  • laten neerzetten op een veilige locatie.

 

Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen. Check zeker ook je ongewenste mails. 

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.

 3.    Betalen

          U kan eenvoudig, snel en veilig betalen via: 

  • Bancontact

  • Via bankoverschrijving (je bestelling zal dan wel pas verstuurd worden als het geld op de rekening staat). Het geld dient binnen 2 dagen overgeschreven te worden. Indien je ons een bewijsje van betaling mailt, kunnen wij je bestelling ook onmiddellijk verwerken en verzenden. 

         

Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend. Informatie over omruilingen kan u vinden bij onze algemene voorwaarden.

Lukt het betalen niet, contacteer ons dan even op info@odette-en-odille.be en dan helpen wij je verder. 

4.    Retourneren

Indien u niet helemaal tevreden bent, kan u het product eenvoudig retourneren via een DPD Pickup parcelshop in je buurt (ongebruikte staat en in originele verpakking). Wij proberen onze ecologische voetafdruk laag te houden dus stuur niet onnodig pakjes terug. 
De kostprijs bedraagt  €4,00. Bij ontvangst van je retour kan je een ander item kiezen of sturen we je een gift card. Deze blijft altijd geldig. 

 

Gepersonaliseerde producten of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden.

Na levering heb je 14 dagen de tijd om je items terug te sturen naar ons. Items die rechtstreeks van onze leverancier worden verzonden (bv Bedden, slaapkamerkasten, kinderwagens) hebben aparte retourprijzen aangezien deze met speciaal transport worden verzonden. Ook een ballenbad terugsturen zal duurder zijn dan 4 euro.  

 

Hoe ga je te werk:

  1. Meld je retour aan via info@odette-en-odille.be met vermelding van je naam, ordernummer en reden voor retour.

  2. Je ontvangt vervolgens een link om je retourlabel aan te maken

  3. Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer 

  4. Bij ontvangst sturen we je een gift card 

 

Print het label, plak het op de doos en breng je pakket binnen in een DPD Pickup parcelshop naar keuze.

 

Hieronder vind je de link naar de ophaalpunten in jouw buurt.

 

België: https://www.dpd.com/be/business_customers/pickup/pickup_parcelshop_finder

 

Nederland: https://www.dpd.com/nl/business_customers/pakket_verzenden/nationaal/e_commerce_services/pickup/pickup_finder

 

Artikelen uit de outlet kunnen niet geruild worden.  

 

De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt […] zich het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen door de Klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. 

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten laste van de Klant in rekening worden gebracht.

                 Levertermijn

5.    Levertermijn

Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 5 dagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd worden hebben een levertermijn van 8 à 16 werkdagen. Stuur ons zeker een mailtje (info@odette-en-odille.be) indien je voor jouw bestelling de levertermijn wil weten

bottom of page